Deuce
38 jaar
Hallo, Mijn naam is Deuce. Ik ben Thai-Portugees en sinds kort woon ik in Nederland. Mijn Nederlands is nog niet perfect, maar ik wil het graag verbeteren en meer oefenen door nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van diepgaande gesprekken over filosofie, cultuur, geschiedenis en het leven in het algemeen, maar natuurlijk ook van simpele en gezellige gesprekken. Soms is een leuke brief, een kleine...
Lees verder... |
|
S
Saskia
Hallo allemaal. Ik ben 53 en woon samen met mijn vriend en heb een dochter. Ik ben op zoek naar pen of mailvriendinnen om gezellig over van alles en nog wat te schrijven. Ik ben gek op lezen, creatief bezig zijn en wandelen.
|
Jolanda
41 jaar
ik ben jolanda
ben op zoek naar een pen vriend of vriendin naar echte post is veel leuker ik hou van shoppen en kleuren voor volwassen en 3d kaarten maken daimond painting |
|
M
Mama0411/.
51 jaar
Ik ben op zoek naar iemand om leuke brieven te schrijven. Misschien later ook kennis maken.
Dat zal de tijd leren |
|
S
Sterre
17 jaar
Hoi!
Ik ben Sterre, 16 jaar en zou graag brieven willen uitwisselen mijn hobbies zijn schrijven, veel creatieve dingen zoals lino werken maken, schilderen, tekenen, diamond paintings… ik ben ook een echt kattenmens. Mijn favoriete films zijn alle twilight films, Coraline en fantastic mr fox. Een echte Tim Burton liefhebber ben ik ook. Ik houd ook van allemaal leuke postkaarten ...
Lees verder... |
|
M
Melanie
32 jaar
Hoi Ik ben Melanie, bijna 32 jaar en op zoek naar een leuke penvriendin. Ik ben in een relatie dus daar hoef ik niet voor hier naar opzoek.
Mijn hobby's zijn kaarten maken, kleuren en foto's maken. Lijkt het je leuk om wat heen en weer te schrijven laat het mij weten. groetjes |
|
A
An
42 jaar
Hallo,
Ik ben opzoek naar leuke mensen die in Duitsland of nog verder wonen, en die op de ouderwetse manier met mij in het nederlands willen schrijven. Ik woon in Belgie. Mijn hobby''s zijn : post ontvangen, brieven schrijven, lezen, muziek beluisteren, hà werk, wenskaarten maken enzo. Ik hou van dieren. Wie heeft er zin om met mij Schrijven? Hopelijk tot hoors Groetjes An |

