|
T
Theodoor
28 jaar
Hallo allemaal,
Ik zou graag één of meerdere personen vinden om leuk contact mee te hebben. Ik ben 28 jaar oud en mijn interesses zijn vrij breed. Ik leef heel erg op mijzelf omdat ik het spannend vind om mensen te vertrouwen en in mijn leven te laten. Tegelijk voel ik mij daardoor ook vaak eenzaam omdat ik niemand heb om mijn verhaal bij kwijt te kunnen. Ik hoop op deze manier wat mensen ... Lees verder... |
|
E
Ellen
38 jaar
Hallo!
Het lijkt mij fijn om een leuke penvriend(in) te vinden. In mijn dagelijks leven mis ik niet zo zeer sociale contacten, maar wel diepgang. Dat betekent niet dat ik enkel naar zware gesprekken op zoek ben. Juist niet, ik vind het ook heerlijk om te kletsen over koetjes en kalfjes. Maar ik zou het wel prettig vinden als het niet bij die koetjes en kalfjes blijft. Dus: heb jij ook ... Lees verder... |
Co
68 jaar
☘️☘️Hoi allemaal, ik ben sinds kort gepensioneerd en ook alweer en tijdje gescheiden. Ik hoop hier een 'soulmate' (v) te vinden. Natuur, muziek, reizen, ontdekken en filosofie boeit me en ik probeer van elke dag wat moois te maken. Ik lach graag. En het zou mooi zijn als we dingen kunnen delen. Ik hou van Rotterdam (doe daar nog vrijwilligerswerk in het MBO); en Ridderkerk is waar ik woon ...
Lees verder... |
Susanne
46 jaar
Hallo allemaal!
Wat is er nou leuker als een gezellig ouderwetse brief? Niets! Ik zou het leuk vinden om hier een paar gezellige penvriendinnen te vinden. Ik ben getrouwd, geen kids, maar wel een schat van een hond en twee cavia's. Mijn interesses zijn o.a. lezen, tekenen, zingen, wandelen, meisjesboeken van weleer, tuinieren... Oh ja en schrijven natuurlijk 😉. Ik ben al reuze ... Lees verder... |
Wendy
39 jaar
Hoi allemaal,
Al dat geapp vind ik lang niet zo gezellig als een kaartje of brief via de post. Welke vrouw denkt hier hetzelfde over en vind het gezellig om te schrijven/kaartjes te sturen? Leeftijd maakt me niet uit. Groetjes! |
Deuce
38 jaar
Hallo, Mijn naam is Deuce. Ik ben Thai-Portugees en sinds kort woon ik in Nederland. Mijn Nederlands is nog niet perfect, maar ik wil het graag verbeteren en meer oefenen door nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van diepgaande gesprekken over filosofie, cultuur, geschiedenis en het leven in het algemeen, maar natuurlijk ook van simpele en gezellige gesprekken. Soms is een leuke brief, een kleine...
Lees verder... |
|
J
John (m)
Ben gewoon op zoek naar vrouwelijk mailmaatje die niet na een paar keer afhaakt. Onderwerpen, alles is bespreekbaar, mag een diep gesprek zijn of gewoon de dingen van de dag.
|
|
G
Geertje
54 jaar
Hallo,ik ben op zoek naar een penvriend(in). Lijkt me
leuk om weer gewone brieven te versturen en te ontvangen. Leeftijd maakt niet uit. Ik hou dus van |
Petra
55 jaar
Hey hallo daar,
Leuk dat je kom kijken wie ben ik…… |
Volwassenvrouwtje
65 jaar
Echte liefde is een diepe, blijvende connectie met iemand die verder gaat dan alleen aantrekkingskracht. Het betekent dat je elkaar begrijpt, respecteert en altijd voor elkaar klaarstaat, ook als het even tegenzit. Je accepteert elkaars fouten en groeit samen.
Ware liefde bevordert een verbinding die verder gaat dan oppervlakkigheid. Het is een band die vaak gepaard gaat met het begrijpen van ... Lees verder... |





