Misschien voor velen herkaanbaar? Je gaat scheiden en opeens zijn er maar weinig” vrienden” meer over…
Dus probeer ik het eens hier,wie weet komt er een leuk contact uit?
Ik ben 53 en woon in het uiterste zuiden van NL,zoek puur gezelligheid en geen relatie gedoe…