Blog    
Blog
Stop met scrollen — begin met schrijven

We versturen honderden berichten per dag, maar hoeveel daarvan onthoud je nog? In een wereld vol likes en korte berichtjes doet een echte brief iets wat geen enkel appje kan: hij blijft. Op je nachtkastje, in een schoenendoos, in je geheugen. Schrijven is de mooiste manier om iemand te laten weten dat je aan hem denkt.

Lees het artikel
Alle artikelen
V
Vrouw 50 jaar
Hallo toekomstig mailmaatje

ik ben een rustige vrouw van 49 die een mailmaatje (m/v) zoekt om mooie en diepgaande gesprekken mee te hebben over de dingen die in ons leven spelen, of gewoon een fun mailtje. Dit op regelmatige basis. Eerlijkheid en humor zijn belangrijk. Verder zoek ik geen relatie,maar hoop wel op een mooie vriendschap per e-mail

In het verleden heb ik mogen ervaren dat...
Lees verder...
T
Theodoor 28 jaar
Hallo allemaal,

Ik zou graag één of meerdere personen vinden om leuk contact mee te hebben. Ik ben 28 jaar oud en mijn interesses zijn vrij breed. Ik leef heel erg op mijzelf omdat ik het spannend vind om mensen te vertrouwen en in mijn leven te laten. Tegelijk voel ik mij daardoor ook vaak eenzaam omdat ik niemand heb om mijn verhaal bij kwijt te kunnen.

Ik hoop op deze manier wat mensen ...
Lees verder...
K
Karin
Ben karin en 50 jaar , veel meegemaakt , zou het fijn vinden om met een vrouw te mailen, zelf zit ik in de WIA , Ben getrouwd met een lieve man , ik mis iemand waar ik mee kan praten...en dat kan ook zeker met mijn man , maar ben op zoek naar een lieve mailvriendin.
P
Pien 62 jaar
Best druk leven maar hou van schrijven. Wie weet met jou?
Niet uit op relatie, hou naast mijn baan van wandelen, lezen, gezelligheid en soms wat creatief bezig zijn.



E
Ellen 38 jaar
Hallo!

Het lijkt mij fijn om een leuke penvriend(in) te vinden. In mijn dagelijks leven mis ik niet zo zeer sociale contacten, maar wel diepgang. Dat betekent niet dat ik enkel naar zware gesprekken op zoek ben. Juist niet, ik vind het ook heerlijk om te kletsen over koetjes en kalfjes. Maar ik zou het wel prettig vinden als het niet bij die koetjes en kalfjes blijft.

Dus: heb jij ook ...
Lees verder...
Thea
Thea 63 jaar
Hallo,ben een moderne vrouw van 63,getrouwd 2 volwassen zoons van 33 en 29, Oma van 4 kleinkinderen,ouders overleden,1 broer helaas geen contact.Gek op honden en Katten,al 49 jr een hartsvriendin! Maar heb al meer als 40 jr last van Angsten,paniekaanvallen hiervoor slik ik medicijnen wat mij een leefbaar leven geeft.Maar er zijn nog beperkingen.Voel me vaak eenzaam en alleen terwijl ik eigenlijk ...
Lees verder...
P
Patricia 50 jaar
Hey pssst hoehoe ja jij zo betrapt ha zat jij nou te spieken op mijn profiel? Nou dat mag hoor ben jij ook opzoek naar leuk contact via de mail? Ik wel namelijk want het is altijd wel leuk om een bericht te krijgen van iemand. Dus dacht ik zo als jij mij nou een mail stuur dan stel ik mij voor en vertel wie ik ben en wie weet hebben wij leuk contact met elkaar. Zie ik je dan?
Co
Co 68 jaar
☘️☘️Hoi allemaal, ik ben sinds kort gepensioneerd en ook alweer en tijdje gescheiden. Ik hoop hier een 'soulmate' (v) te vinden. Natuur, muziek, reizen, ontdekken en filosofie boeit me en ik probeer van elke dag wat moois te maken. Ik lach graag. En het zou mooi zijn als we dingen kunnen delen. Ik hou van Rotterdam (doe daar nog vrijwilligerswerk in het MBO); en Ridderkerk is waar ik woon ...
Lees verder...
S
Saskia 39 jaar
Hallo, ik ben saskia en ben 39 jaar. Ik ben opzoek naar andere mensen die willen schrijven.. vroeger heb ik dit heel erg veel gedaan. Door ziekte zit ik veel bij huis, en dacht ik hoe leuk zou het zijn om dit weer op te pakken. Dus stuur gerust een berichtje
G
Gianluca 32 jaar
Ik ben gianluca en ik ben opzoek naar een pen vriend of vriendin lijk me erg leuk om over ideeën te hebben die ik zo nu en dan heb ik schrijf muziek ik lees veel ik wandel en sport dagelijks ik hou van schaken en gamen voor de rest vertel ik je wel wat er nog meer in me omgaat als we elkaar spreken